SEO
Strategie
Poufs & Pillows worstelde met het bereiken van hun doelgroep via organisch zoekverkeer. Daarom werden wij ingeschakeld om de vindbaarheid van Poufs & Pillows in zoekmachines te verbeteren en een strategie te ontwikkelen zodat potentiële klanten ons beter weten te vinden. Onze samenwerking resulteerde in een goed gestructureerde en uitvoerige aanpak:
Language tags
Allereerst werden de juiste language tags ingevoerd op de .com en .nl website. Hiermee werd het verkeer vanuit het juiste land naar de correcte website geleid. Gezien de .com website een hogere autoriteit leek te hebben, werd voorheen Nederlands verkeerd naar de Engelse website toegestuurd. Door dit correct in te richten, krijgt de Nederlandse website een hogere waarde en wordt de juiste informatie aangeleverd aan de juiste bezoeker.
Diepgaande zoekwoordanalyse
Allereerst voerden wij een grondige zoekwoordanalyse uit om te bepalen welke zoektermen het meeste verkeer naar de website kunnen brengen. Hierdoor werden belangrijke zoekwoorden in kaart gebracht die relevant zijn voor de producten van Poufs & Pillows.
Optimalisatie van productpagina's
De productpagina's van Poufs & Pillows werden opnieuw geoptimaliseerd met de geïdentificeerde zoekwoorden. Dit omvatte het aanpassen van meta-tags, titels en beschrijvingen om de pagina's aantrekkelijker te maken voor zoekmachines en gebruikers.
Nieuwe contentcreatie
Samen ontwikkelden we boeiende en informatieve content, zoals blogartikelen, gerelateerd aan Marokkaanse interieurinrichting. Deze content voorzag niet alleen in waardevolle informatie voor bezoekers, maar hielp ook bij het vergroten van de zichtbaarheid in zoekresultaten.
Technische SEO
Daarbij voerden we technische optimalisaties uit om de laadsnelheid van de website te verbeteren, mobiele vriendelijkheid te garanderen en de algehele gebruikerservaring op de website te optimaliseren.
Dit resulteerde in mooie resultaten: